tisdag 4 november 2008

Slut i rutan..

..så känns i Mijas kropp och knopp. Det finns inget mer att ge, på jobbet pratar vi nu. Har kämpat, slitit gjort allt som man kan göra (sen i somras påminde mig Alice) men det blir ju bara halvbra om ens det...Nu är jag hemma i två veckor för att "tänka ut" vad/ hur jag vill ha det. För bra det måste man ju må - eller hur?! Det känns skönt att ta tag i problemet och inte bara rusa på och tänka att allt löser sig, för till sist så löser det sig inte och man blir bara slut i rutan...




















4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Siva har varit ledig idag så Anette har "lånat" Matilda hela dagen.
Vi började som vanligt med samling idag var det Matildas tur att läsa.
Sen toa, ståskal och rast med den andra klassen. "Jag kan gympa" innan maten. Fisk och potatis, sås å en massa grönsaker.
Toa, benskenor med Rix FM och blogg. Vi hoppade över att jobba tiden sprang iväg. Matilda och Anette

Anonym sa...

Hej,
idag har Jenna hjälpt Matilda till mellis, åt massa yoggi, flingor och banan. Toa gick rekordsnabbt, Jenna hann inte ens gå ut, igen!!
Nu ska det vilas sen har vi bestämt lyssna på skiva innan hemfärden. Ha det fint.
Jenna & Matilda

Anonym sa...

Hej Mija, vill bara tala om att jag tänker scraplifta din superfina LO "Glädje" i rött i brunsons blogg. Jättejättefin!!! Ibland är tid och distans det som behövs för att hitta styrka och se lösningar. Klokt att inte bara fortsätta springa i hamsterhjulet. Ta hand om dig!Jessica

Mija ♥ sa...

Tack Jessica! Så smickrad jag blev att du vill lifta min LO. En ära kära du! Kram Mija:)