onsdag 17 december 2008

Scrap Scrap Scrap

...hela mitt tillvaro består av papper, tejp, band och duddelidej känns det som. Jag klagar INTE men det hinns inte med så mycke' annat! Tänk om man bara kunde scrappa hela dagrna utan dåligt samvete...wow vilken känsla det skulle vara:) Har levererat de sista tavlorna till mina kollegor (troddee jag - chefen vill ha en också - den gör jag ikväll), julkorten är fixade och askarna är klara. Phu...snart är det julefrid!












På tal om julefrid - Ehsan Noroozi! Vilken fantastisk kille/ radiopratare. han hörs och syns på "Musikhjälpen" just nu i P3 och SVT 2. Jag tycker om allt han säjer och som han säjer det...Underbar dialekt och språk. Verbal och intressant:) Kul med nya "bekantskaper"

I eftermiddag kommer "The Pruss" hem från sitt älskade korttids. Spännande:)

Fridens

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Kadocka o jag som bloggar.
Jag har vilat först. Sen har jag ätit mellanmåla. Toa.
Nu är jag trött, men tittar tidningar. Sen titta på Pippi på tv.
/Matilda

ps Kadocka hälsar att han brukar lyssna på Ehsan Noroozi på P3 "Din Gata", mycket skön musik!