söndag 8 november 2009

Jag håller på med...

...ett album..

En kollega beställde ett album till sin älskade man på hans 40-års dag...Albumet mäter 9X9 IN

Papper mest från My Minds Eye, men även Fancy Pants och Basic Grey. Blommor från Prima...

Pärlor från Reprint och Fragments från Tim Holtz.

Framsidan! Bokstäver - Tim Holtz, brads You Do

Stämpel "Forever & Always" från Inkido

Runda Fragments - Tim Holtz.

Upptäckte idag att min LO "Many Marty" publicerats på "Allt om Scrap"

Tack!!

Mija

3 kommentarer:

ANNAANNA sa...

Haha! den killen vet ju jag vem det är, han gick klassen över mej på högstadiet, ihop med de tjejer jag umgicks med på den tiden.

Å det ser ut att bli ett riktigt tjysigt alster.

Unknown sa...

Din kollega kommer att bli sååå nöjd med det beställda albumet! Din lo är fantastisk! Jag tror jag hamnat i en scrapblock! hjälp! /Pia

Jenny sa...

Helt underbart cool LO! Otroligt hur då får ihop det...inspirerane! Scrapkram Jenny