lördag 10 november 2007

Lördag 10 nov = rosa dagen

Kände mig "raddig" när jag vaknade..å nej vi som skulle ut på Ängelholmäventyr, med Tilda och Sara:( Jag tog mig samman gick en rask prommis nere vid vårt älskade hav och sen' kändes det faktiskt lite bättre. Vi drog till Ängelholm med buller och bång:) När vi kom fram och in i butiken så stod där Skånes största GRÄDDTÅRTA, Matilda ÄLSKAR gräddtårta. 2 STOOORA bitar klämde hon ner tillsammans med en massa gott, starkt, skånskt kaffe. TACK!!

Så styrde vi kosan hemåt igen (efter en del scrapshopping - trosts inköpsstopp)..mellanlandade på ICA Maxi innan en genomtrött Mija och en sprallig Tilda landade hemma. På bordet stod pappa Hanas godaste köttbullar som smakade helt ljuvligt. Nu sitter Matilda och tittar på Pippi Långstrump, hon kan alla repliker och sjuger med i varje sång *ler*!!

Tack goaste Sara för det urläckra halsbandet jag fick av dig. Tycker mycke' om:)

Kramar

Inga kommentarer: