lördag 11 juli 2009

Härliga papper från Kaiser

Jag har ju legat sjuk och varit raddig ett tag - inte orkat scrappa ens...illa. Nu äntligen har jag fått ihop en LO på en av mina favoriter: Tim (kusin-barnbarn)

Det mönstrade och det gula papperet är Kaiser och det gröna är ett från Fancy Pants. Cardstock från Bazzil.

Kantrna är chalkade med disatress ink pad "Walnut Stain".
Mini alphas från Makin Memories lackade med Glossy Accents. En vaxad bomullstråd fixerar tillsammans med små öljetter tag'en..

En knapp från mina brallor, en charm signerad en annan Tim...Brads från Reprint och You Do bankade med min underbara hammare!

Jag har "krullat" upp kanterna kring fotot med hjälp av ett penselskaft. Foambokstäverna kommer från American Craft lackade med Glossy Accents.

I övrigt har jag använt:

  • ZIG Millenium 0.05 pennan till doodling och textning
  • Fragments från Tim Holtz

Det mesta finns hos:


Fridens

Mija

Inga kommentarer: