tisdag 22 september 2009

Idag

..ska Matilda till läkaren och de ska titta på hennes händer! Mija hämtar på skolan kl. 09.30. Sen efter doktorn ska hon tillbaka till Kattaskolan säjer hon! Allt bara bra igår när hon kom hem efter skola och fritids. Det var dessvärre en NEJ-dag (ingen ny tidning) men det blir nog bättre idag.
Mija scrappade:

Helt ljuvliga papper från ett "nytt märke "Graphic45". Mycke' vintage men även lite annat. En ny LO i samma serie är på gång kommer upp imorgon -tror jag!

Härliga blommor från Prima, lite brun pärlfloss och en fantastisk dekorationsnål.

I denna papperseroe finns även ark med härliga "etiketter". Denna är limmad på kartong, chalkad med distress ink pad "Fayed Burlap" och fäst med brads från Reprint som jag bankade på med min hammare från Tim Holtz.

En pebble från Prima och en boktavsamulett från Tim Holtz.
I övrigt använde jag:
Mask - Tim Holtz
Pärlor - Kaiser
Stäplar - Catslife Press
Crackle Accent -Ranger
Bokstäver - Adornit & Making Memories
Det mesta finns hos MiMa's
Fridens, Mija



4 kommentarer:

Malin sa...

Lika snyggt som alltid. Har köpt på mig en bunt av de pappren jag också

Anonym sa...

Hej!
Tilda berättar att idag har mamma hämtat henne på skolan. De var hos doktorn och hon fick en ny handskena. Tilda tycker att den är snygg och bra. Nu har Tilda för första gången haft gympa med Maria. Hon tyckte det var skönt. Sitter nu och väntar på taxin som ska köra till Lotsen.
/Tilda och Maria

mia.t sa...

En jättefin layout i härlig stil! Så läckert med maskerna från Tim Holtz.

//Mia

BellaMio sa...

Är sååå förälskad i dina alster!!! De är så otroligt välarbetade och helläckra! Man kan titta på dem riktigt länge och ändå upptäcka nya detaljer. ME LIKE :)

Tack för titten...