tisdag 20 oktober 2009

Alla dessa pudelflickor


...Igår kväll innan jag skulle gå isäng så släppte jag som vanligt ut mina pudeltjejer i trädgården för ett sista sista kiss för dagen. Tindra den stoooora flickan blev insläppt av Alice medan jag gjorde min kvällstoalett och jag bara tog för givet att även Grynet kommit in...Det hade hon INTE!!! 1 timme senare hittade direktören henne på vår terass, kall och ledsen...vi hade missat henne:( Herregud så vansinningt dumt och slarvigt! Skämmes på hela cirkusen!!! Grynet har sovit gott hos Mija (väldigt nära) hela natten..Lilla gumman! Tilda lite ur fas...ont i magen! I eftermiddag ska Mija till Kattegattskolan och prata med Lena (läraren) kl. 16.30. Spännande:)
Fridens, Mija

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Stackars lilla Grynet! :-( men tur att det inte var mitt i vintern ....

Yoli Design sa...

Hej hej..

tjejjen... så kul att du gillar vår blogg... Jag älskar ju allt du rör vid!! Thihiiii!!

Kraaaaaaaam
//Scrapptorget - Yoli