fredag 6 november 2009

Jag har bara regn hos mig


Fredag idag och Grynet min lilla pudelflicka är hos veterinären! Inget allvarligt - men hon hoppar på 3 ben sen i söndags och har under en längre period slickat på sina tassar helt galet mycke'. Nu kollar de upp henne ordentligt och jag ska hämta henne vid 11-tiden.

Imorgon är det öppet hus på Tildas älskade Kattegattskola. Hon ska vara där mellan 10-13 och Mija lämnar och hämtar. Vi kommer också - naturligtvis - att komma och titta på teater och annat spännande!! Jättekul ska det bli:)

Ha en härlig helg, Mija

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Oj, stackars lilla Grynet! Jag håller tummarna för att det inte är något allvarligt!

Håll mig underrättad om hur det går!

Kram
Gunilla o pudlarna

Anonym sa...

Hej!
Har varit på hab och badat med Per.
På skolan har vi tränat teater.
Vi ses imorgon.
Maggan och Jenny

Obs! Kolla mail om rullstolen.