söndag 5 oktober 2008

Himmel vilket oväder

Jag känner mig som världens sämsta matte - hundarna har inte fått någon prommis idag. Bara kissat i trädgården..Vad gör man när det blåser STORM och regnar vertikalt? Säj att jag inte är dålig..Har bara pysslat runt här hemma, lagat god mat, fixat, donat och badat badkar med "Derma Nords" underbara "Milk bath relaxing" med bl. rosmarin, lavendel och pomerans. Dessutom tände jag ett doftljus jag köpt på Grandma's i Götet. Doft av Ylang Ylang. Mums..

Just nu i bakgrunden hör jag tonårspussar...Olivia och Benjamin snorar, hostar, äter godis, tittar på film och pussas. Härligt höstpyssel när man är 15 år:)

Alice har efter några dagars SIMS-spelande gått upp till Julia - för att spela ännu mera SIMS kan jag gissa.

Tilda har varit med och lagat mat idag. Fixat lite sallad och rört ihop diverse såser mm. Duktig! Imorgon ska vi ut på stan' efter skolan. Hon ska få välja en ny tröja. Spännande.....


Några LO som jag gjort för ett tag sedan. De ligger även på Brunsons blogg.

"Mija vid havet 2007"


"Hej mitt vinterland"


"Helt crazy"



"Mölle"





"Tylön"




Nu ska jag gå en runda ned dogsen..det har slutat regna!

Ha de*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Allt bara bra i skolan!
Monica har varit på kurs så Susse från den andra klassen har lånat Tilda idag! Det gick toppenbra!
Den allra bästa sidan visade vi upp. :)
Gympa med Nettan och god mat, toppen!
Imorgon "leda" hela dagen, men personalen får jobba som vanligt!
Matilda & Siva

Bodil sa...

Dom här layouterna har jag sett "på riktigt". Urläckert som vanligt!
Underbara höstbilder från din Norrlandsresa!!
Och idag skiner solen från en nästan klarblå himmel. Fru Gredelin har rensat avlopp - låter väl mysigt eller hur. Nu skall hon tvätta fönster. Och vi får se om orken håller i sig för då klipper hon nog till nya köksgardiner. Tyget har väntat länge!
Ha det gött!
Kram