söndag 3 maj 2009

Hon har ett sätt...

Jag fick mitt DT-paket igår...Nya härliga papper från "We R Memorykeepers". Det blev en LO på min Olivia.
Hjärtat är gjort av tunn, tunn rosa metalltråd som jag virat runt mina fingrar och format..Söta knappar från DoodleBug och lite röd pärlfloss.

Blommor från Prima. De är sprayade med Glimmer Mist Wild Currant. I mitten fäste jag en "krullidutt" av samma tunna metalltråd som ovan. Blomman och krullidutten är fästa med gluedots.

Enkla swirls doodlade med svart ZIG Writer och glitterpennan från SAKURA.

Rosa dekorationsnål, rosa organzaband, rosa metalltråd...

Här använde jag Tim Holtz "mask" och chalkade med distress ink pad "old paper".

Dessutom använde jag

* rosa spets fäst med..
* ...brads från Inkido
* Glossy Accents (3D-lack)
* Distress ink pad Walnut Stain
* lite papper från Crate Paper (journaling)

Allt finns hos MiMa's

Ha det gott

Mija

2 kommentarer:

Tiggy sa...

Verkligen superläckert tjejen!

Carolines Vita vingar sa...

Jättesnygg! Hjärtat är verkligen så fint! Det vore skoj att prova någon gång! Kram