tisdag 14 juli 2009

Alice by Glitz

Hittade lite inspiration igår på MiMa's när vi träffades DT-gänget här i Halmstad. Det blev en LO på en av mina älskade döttrar - Alice. Jag är själv med på bilden men jag dolde mig med vit tyll och lite annat duddelidej...
Fantasktiskt härliga papper från Glitz.

Tiny alphas från Adornit och Making Memories. Öljett från W R Memorykeepers. Tyllen fäste jag med rosa häftklammer.

Jättefina bokstäver från Adornit. Den lilla trollsländan är en brad från DoodleBug.

Mer trollsländor...

Dessutom använde jag:

  • Foam-bokstäver från American Craft
  • Distress ink pad i färgerna: Fired Brick, Peeled Paint och Faded Jeans.
  • Egengjord mask (stora bokstaven A)
  • Vacker glaspärla från mina gömmor
  • Diverse fina brads från mina gömmor
  • Knappar från DoodleBug
  • ZIG Writer
Det mesta finns hos MiMa's

Fridens,

Mija

Inga kommentarer: