tisdag 18 augusti 2009

***I love Basic Grey***

En höstbild från mitt eget paradis: Flakaträsk!

Här har jag bara använt papper från Basic Grey; Lime Rickey, June Bug & Lemonade

Ticket från Jenni Bowlin och en söt charm, organzaband plus pärlfloss..

Underbara blommor från Prima. Brads från YouDo och Reprint bankade med älsklingshammaren från Tim Holtz:)

Ljuvlig dekorationsnål - finns hos MiMa's

Egendoodlade swirls med mina ZIG pennor.
I övrigt använde jag:
  • svarta knappar från Basic Grey
  • en härlig ticket från SassaFras
  • uttansade blommor
  • svarta halvpärlor från Kaiser

Allt material finns hos MiMa's

Fridens,

Mija

1 kommentar:

Anonym sa...

Supersnygg LO. Gillar de härliga färgerna på pappren och doodlingen var väldigt läcker. Jag älskar verkligen BG jag med, Lööve lööve löööve! ;)
Kram /Hanna