onsdag 16 september 2009

Dimma


...över Halmstad idag! Hösten kommer smygande - det känns i luften. Dagarna är varma och soliga men det känns att luften är en annan....En stillsam kväll. Rensade ut ur garderoben, hängde ut alla sommarkläder och ska i eftermiddag plocka upp lite varmare prylar:)
Jag har lite problem med att scrappa då mina brillor kraschade förra veckan och jag måste använda ett par rätt så usla gamla sådana. Ser illa och då är det svårt med pyssel! Nya brillor är på gång och försäkringsbolaget är inkopplat! Hur gick det då till när de kraschade??? Jo, jag och en kär kollega kramade om varandra och hon är rätt stark. Knak sa det och mina goa Gucci-bågar gick i kras. Hopp å hej - 6.000 spänn fattigare Mija:( De nya bågarna är förvisso riktigt läckra..men det blir ju så himla dyrt

Hyvens,

Mija

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
En solig och glad Tilda i dag.
Har stått i ståskalet på fm.
Efter rasten var vi hos Bodil och pratade om äpplet. Nu längtar Matilda att få åka till Per och ha gympa.
MVH tilda och Maggan

Anonym sa...

Hej!
En bra och rolig dag!
Tilda har kokat kaffe och kokat hallon och blåbärssylt i köket.
Chili con carne till lunch.
På eftermiddagen tränade vi trollerikonster och gjorde fint flaggspel i verkstan. Imorgon ska vi bada och sedan ska vi til stan och göra något hemligt!!! Spännnade! Imorgon skriver vi och berättar om det!

Mvh Tilda och Jenny