torsdag 24 september 2009

Spöktimmen

Ännu en LO med Graphic 45 papper...

Grungeboardram färglagd med ProMarker och lackad med Crackle Accent. Metallram - Tim Holtz.

Amulett - Tim Holtz, fäst med pärlfloss och en Brad från Inkido.

Papper Graphic5, skrynklat med mina händer, chalkat med distress ink pad "Frayed Burlap"..

Döskalle i grungeboard chalkad med vit distresser

Massor av masking med Tim Holtz spindelnäts-mask "Frayed Burlap" heter distressen. Klockorna är utklippta från ett av Graphic 45 papperen.

I övrigt använde jag:

Bokstäver från Doodlebug Design, Making Memories och Cloud9

Vackra gröna organzaband

Mini säkerhetsnålar - Tim Holtz

Det mesta finns hos:


Fridens, Mija




9 kommentarer:

Ninas hobbyblogg sa...

Ryslig och vacker på en och samma gång!! :D Gillar lo´n massor!

Helén sa...

Wow så snyggt!! Verkligen spökaktig känsla över layouten!

Anonym sa...

Hej ! Träffade Tilda på friidrottsdagen på Sannarp idag. Hon gick med på att jag fick prata en stund med henne. Jättemysigt!!!
Hon va så fin i sin röda jacka,mmm vill ha tillbaka henne! Ha det bra! Gerda

Annlouise sa...

Me like alot :-)
Kram och trevlig helg

ElinÅ sa...

Ruskigt snygg!!

Essmo sa...

Wow, ca läckert! Supersnyggt! =)

Kajsa sa...

HIMMEL och pannkaka! GUD så fint! *gapar* Hit kommer jag definitivt att återkomma! :)

Lisbet sa...

Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/

Eyovine sa...

Så cooolt!! =)