onsdag 1 oktober 2008

Regn* Rain* Pioggia

Hösten är här...Mija är ledig även idag. Har en höstsemester. Jätteskönt att bara boa in sig, mysa och vila..Det är rätt jobbigt att "hitta sina rötter" speciellt när det var ett tag (5 år) sen sist. Igår blev en ren vilodag. Sov till 12.30 - inte hänt på 35 år!! Hasade omkring i tofflor och vit morgonrock till 15.30 när jag insåg att jag hade tid hos kiropraktor Sven Malmborg - min helare! Måste få ett slut på min onda rygg/ ben/ leder....Det var inte så lätt som vi trodde. Herr Malmborg fick ta i med hårdhandskarna, kyla ner och trycka till mer än vanligt, men till sist sa det klick i korsryggen och jag kunde resa mig upp från britsen efter ca en halvtimmes behandling. Ska tillbaka nästa vecka:)

Sen snabbt in på Brunsons för att hämta ett "paket" som Sara gjort iordning.."Pänna" (spännande på Matildiska). Kvällen bjöd på jättegod köttfärssås och spaghetti (gjort själv, kan själv) och Idol...Mys med tjejerna plus Benjamin:)

Inga kommentarer: