fredag 23 januari 2009

Alice N 15 år

Denna underbart söta unga dam blir 15 år på söndag! Det är vår granne och bästa vän!


Dessa lekfulla och härliga "foamblommor" hittade jag naturligtvis hos MiMa's. Finns i olika färgskalor. De är fästa med en annan favorit "pärlbrads" från YouDo - tror jag...

Silvercirklarna utstansade med QuickCutz. Papperet har jag embossat i min cuttlebug. Sen är de fästa med 3D-kuddar. Den söta berlocken kommer från en heminredningsbutik här i Halmstad...

På bokstäverna (i foam) från American Craft har jag "målat" med min glitterpenna från Sakura.


Jag har använt material och "piff" i huvudsak från MiMa's i Halmstad

Papper: Bazzil dotted cardstock och Fancy Pants (favorit just nu) plus ett silverglansigt från?
Alfabet: American Craft och Making Memories
Små silverhjärtan från K&Company
Pärlor Kaiser
Punchinella
Diverse bads
Foamblommor
Stickles


Det var allt för nu

4 kommentarer:

www.mariante.se sa...

hej....
Här har jag aldrig varit förut!
Kikar runt på allt fint....
Grattis tii jubilaren !

Anonym sa...

Hej.
Matilda har ätit 3 mackor till mellanmål. Leverpastej o ägg o allt möjligt. Toa såklart, o vilat lite med. Annars bara nöjen! :)
/Matilda o Docka

Karolina/karehed sa...

Vilken fin LO! Gillar verkligen pärlbradsen mitt i blommorna, snyggt!

Anonym sa...

Den var ju jätte fin din LO ! blomorna ska jag kolla in vad de kostar nu direkt dom gillade jag !!