söndag 18 januari 2009

Vi nyser..

Grynet sover

..jag och Alice. Näsan kittlar och kliar..Förkylning på gång! Vi har kalla dagar här i Halmstad. Det blåser brrrr-vindar och himlen är gråkall! Jag var nere vid havet med vovvisarna imorse. Bara buskul:) Trots halv storm och isiga vindar! När vi kom hem fick jag duscha av deras 8 tassar/ ben. Det var fullt med sand, kvistar, barr och skogsskräp som fastnat i deras lurviga pälsar. Med lite minkolja till hjälp kunde vi reda ut det mesta trasslet. Dessutom klippte jag fram Tindras vackra ögon som var täckta av en inte allt för tjusig "pannlugg". Hon är så fantastiskt vacker denna storpudelflicka:)

Det har inte blivit så mycke' scrap i helgen. Ibland känner jag att jag måste pausa för att få ny inspiration och idéer. Träningen på Friskis får också vila idag då våra näsor beter sig som de gör..

Hyvens

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fick massa inspiration igår. Synd att du inte kunde vara med, men det kommer fler gånger