torsdag 4 juni 2009

Jag har tolkat min egen skiss

Min tolkning blev så här - monokromatisk ROSA:

Och så lite detaljbilder...

Krulliduttråd både på längden och tvären, plus punchinella och en urgullig charm som jag hittade i mina gömmor..

Blommor från Prima och en söt knapp från DoodleBug samt rosa pärlfloss.

Mera knappar med lite krulliduttråd

Rosa foambokstäver från American Craft och prickarna i ä:et är pearlmaker.

Dessutom:

* en massa rosa papper från mina gömmor
* rosa häftklammer
* rosa ticket från Jenni Bowlin
* Distress ink pad "Worn Lipstick" till kanter och "tag" och "Black Soat" till mask
* rosa organza band
* silverbrads från Inkido
* jounaling kort från SassaFras

Det mesta finns hos



Ha det gott

Mija

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jätteläcker och rååååååååååååååsa!!

Så himla fin.

//Lotta

Cina99 sa...

Såå läckert bara! :)

Yoli Design sa...

uuuuuunderbar som alltid...
så roligt att se lite råååsa här inne... varit ganska blått ett tag!! :D hihi

Kraaaaaaam

Skolan sa...

Idag har vi gjort allt som ska göras på fredagen. Tilda lite fundersam om hur allt ska bli på måndag när vi åker till Fun City. Siva ska ju "ha" Tilda istället för Gerda m.m. Skickar med ett schema så ni kan förbereda er under helgen. Glöm ej den manuella rullstolen. Hoppas ni får en mysig helg / Tilda o Gerda