lördag 20 juni 2009

SURARGLEDSEN

En liten häxa med bruten nagel...

Mönstrade papper från American Craft. Vit och svart cardstock från Bazzil.

De söta ugglorna (från ett American Craft papper) limmade jag upp på papp, klippte sen ut dem och fäste dem med 3D-kuddar. Ögon och näbbar har jag markerat med Glossy Accents = 3D lack *me like*.

Tiny alphas från Making Memories fästa på papp och sen chalkade jag kanterna med distress ink pad färger: "Black Soot" & "Walnut Stain". Över alltihopa satte jag ett Fragment från Tim Holtz.

En tyllblomma med en jättepiffig dekorationsnål med silverpärlor på.

Bokstäver i vinyl från American Craft. Lackade med 3D lack.

Sen har jag doodlat med min vita SAKURA penna och min ZIG Millenium 0.05.

Det mesta finns hos:



Ha det gott

Miija

Inga kommentarer: