söndag 14 juni 2009

Lägg av....

Denna LO deltar i en skisstävling hos Veckans Skiss.

"Lägg av..med å fota mig hela tiden"....Mönstrat papper från "My Minds Eye" serien heter "Penny Lane". Embossad cardstock från Bazzil.

Taggtrådsmask från Tim Holtz, jag använde distress ink pad "Fired Brick" - tack SmultronPia för tipset:) Jag fyllde i konturerna med min ZIG millenium 0.05. Öljetter från ?? och en krullidutt minsann av silvertråd. En kraschad brad från Inkido.

Stooora blommor från Prima. Här har det fått en dusch av GlimmerMist "Wild Currant" och sen lite distress ink pad "Fired Brick". En underbar fjärilsbubbla från Prima på blomman som sprayats med GlimmerMist "Steel" plus distress ink pad "Black Soot". Lite 3D lack också så klart!!

Härliga färger....

Öljetter är kul! Journalingtagen är distressad med "Black Soot"...

I övrigt använde jag:

* chipboard-bokstav färglagd med ProMaker "Black"
* vit spets
* bokstäver Jenni Bowlin och Adornit
* vit penna från SAKURA

Det mesta finns hos:



Det var nog allt...

Mija

4 kommentarer:

BellaMio sa...

Shit så snyggt! En LO i precis min stil och smak! Jisses så snyggt du fått ihop den...

Tack för titten :)

Karolina/karehed sa...

En härliga layout med sköna färger. Gillar kontrasten mellan de söta dekorationerna, papperna och den tuffa rubriken.

Lotta sa...

Åh så snyggt!!! Underbara färger och massa härliga dekorationer. I like!!!

Yoli Design sa...

suuupersnygg suuupesnygg...
härliga färger, underbara detaljer och sådan skön layout på hela alltet!! :D Strålande...

kraaaaaaaaaaam