fredag 21 november 2008

21 november 2008

Teenagelove


















Idag är det en stor dag! Olivia & Benjamin jubilerar 1 år tillsammans..och "SnyggeBengt" (vår gode vän och tillika granne) jubilerar 50 år! En STOOOOR jubileumsfredag med andra ord! Inte nog med det - imorgon fyller vårt lilla Gryn 2 år. Inte klokt vilket firande vi ska hålla på med i helgen:)
Matilda är jättespänd på kvällens äventyr då Olivia & Benjamin ska hålla henne sällskap. Dessutom kommer "SnyggeBengts" två hundar Morris och Elton att vara gästartister hos Cirkus Comstad ikväll. Det blir ju buskul med 4 hundar och ett kärlekspar (lät som en filmtitel).

SnyggeBengt


















Matilda vill hälsa alla att hon har med sig 4(!) skivor med favoritmusik till skolan idag. De ligger i hennes ryggsäck och de ska bli kvar på skolan så alla ska slippa "Mora Träsk" ett tag:))

Ha en förtrollande helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan ! Idag på samlingen var det jag som fick välja musik, jag hade 4 egna cd skivor med mig. På rasten var det min tur att välja film, jag valde Mora träsk så klart. Vi hade syslöjd idag, jag gör en tofs. Nu ska vi gå och äta mat. Hej då
Om du har tid Mia, så ring till skolan.

Anonym sa...

Hejsan!
Anette från skolan har jobbat på fritids idag.
Eftermiddan började med toa innan det var dags för Bowling. segrare blev Matilda!!
Sen fikade vi på bowlingen.
Sen en promenad till fritids där det va toa igen. Matilda sa hej då och trevlig helg till toan och gick för att lyssna på fritids nya cd-skiva "Bamses julskiva"
Trevlig helg!!
Matilda och Anette...

Anonym sa...

Stort Grattis till alla och
speciellt till lilla Grynet som fyllde 2 år den 22 november!

GRATTIS Grynet (i efterskott)

Kramar
Gunilla o pudlarna