onsdag 5 november 2008

Obama

..USA's näste presedent! Man kan inte låta bli att imponeras av hans karisma och proffsiga framtoning. Helt fantastiskt...vilken ledare:)

Jag hade en lång skön dag. Ute i skogen med mina doggisar. Det var en gråmulen novembertisdag - men ändå så vacker.


































































Fick mycke' gjort. Scrappat 4 kort. Alla till några av mina kära kollegor. En av dem kom förbi och hämtade skörden. Matilda hann jag bara precis träffa innan jag och Alice drog iväg till Friskis för ett gympapass! Jag har löst ett 6 månaders gympakort - så nu kan jag träna hur mycke' jag vill...Det känns bra i kroppen nu när värsta träningsvärken lagt sig. Känns att jag blir starkare och uthålligare för varje pass. SKÖNT. Alice är såååå duktig. Tar i och kämpar sig genomsvett och mör...härligt att se!

Jag har tänkt ut vad jag vill göra med mig själv och kommer att fokusera totalt på det - vad mina planer är får bli min hemlighet så länge...Jag vill passa på att säja till de som undrar och kanske spekulerar: Jag har inte brutit ihop eller gått in i nån vägg - jag behövde bara sätta mig ner och klura ut vad som är och reda ut det som inte är...Jag mår utmärkt och jag har inte tänkt och/ eller tänker inte låta någon annan ändra på det:)

PS. Matilda hade det jättebra - fick en ny tidning: "Allt i Hemmet". Annars allt det vanliga...

Fridens

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!!
Idag har vi simmat med Nettan.
I skolan har Matilda haft lite rast, lite jobba, lite blogga och lite toa.
Sen mat och lite benskenor.
Sen är det fritids som gäller!!
Matilda och Anette

Anonym sa...

Först stod det vila på schemat. Gött, tyckte Matilda. Till mellis blev det macka och oboy. Toa, blogga och sist titta i tidningar innan det är dax för hemfärd. Ja, en dag på fritids går ju så fort!/Madda och Matilda