fredag 7 november 2008

Papper..

Mija inventerade den senaste tidens (ca 3 veckor) inköp av scrapartiklar i allmänhet och PAPPER i synnerhet. Det konstaterades snabbt att det INTE behöver inhandlas mer JULPAPPER *ler*. Dessutom ska jag ner till Brunsons för att fiska upp ett paket för skapande till butiken. Så KUUUUL detta är:)

Exempel från "Basic Grey's" julserie












Denna dagen blir lugn hoppas jag. Ska ner till Anette & Maries hudvård och fixa fejan! Sen hem och styra upp vår övervåning (rätt kaotiskt där just nu). Därefter tror jag att jag unnar mig en liten tupplur innan alla ramlar in efter skola och jobb...Ungefär så brukar ju mina fredagar se ut! Skogen får vänta till imorgon. Halmstadvädret denna dag inbjuder INTE till långa skogspromenader:(

Fridens liljor

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej !
Idag har vi haft besök av syo. Lars-Ola, han ville träffa eleverna som går i 9:an o 10:an. Annars har vi jobbat på som vanligt. Trevlig Helg !
Tilda Gerda Sofia Anette o Johanna

Anonym sa...

Hej!
matildas ord!
jag har äta mellanmåla vilat först.
lars frågar vad har vi mer gjort?
toa! nu jag titta tidningar?
efter de då? (lars)
åka hem!
En mysig dag på fritids, inte så många barn för en gångs skull!
åt två mackor och en clementin till mellis.
Trevlig helg önskar vi på fritids!