torsdag 9 april 2009

Det har lugnat sig

Hundarna har hittat sin platser...Inte alls så stökigt längre. Grynet har slutat trassla omkring med sina låtsasbebisar, och Chilla är bara jätteduktig! Vi var ute en låååång runda nere vid havet, jag, Alice och Julia. Det gick hur bra som helst! Idag skärstorsdag är Mija ledig!! Har tagit en semesterdag. Solen skiner ute så det blir en härligt slö dag med massor av bara-göra-roliga-saker...

Imorgon åker Olivia med sin goa' kompis Martina till Stockholm. Svår tonårsshopping väntar...listan på villköpasaker är jättelång. Mamma Mija har precis först över ett bidrag till denna shoppingrunda! För Alice del väntar ju Mallorca i början av juni. Hon ska följa med familjen Nyqvist och få sin shoppinghunger tillfredställd Palma. Skoj:)

Själv blir jag hemma - här trivs jag allra bäst. Det blir förvisso en tur upp till Västerbotten i slutet av maj. Till Flakaträsk - men det är ju också hemma för mig!

"Huset" i Flakaträsk

Ha en förtrollande skärtordsdag!

Mija

1 kommentar:

Bodil sa...

Glad Påsk på dig Mija. Det blir inget Blåkulla för min del. Vi skall upp tidigt i morgon och sätta 6000 granplantor på fredag och lördag. Därefter påskeldning och knytkalas här hemma och på måndag ligger jag nog raklång!
Kram