lördag 11 april 2009

En GLAD LO

En härligt somrig, lycklig bild på min Olivia 2005...Det är också min tolkning av "rad 2 lodrät" i Jennys bingotävling hos MiMa's

Det mönstrade papperen är Fancy Pants "Penny Lane". Torrembossad vit CS från Bazzil som jag piffat med pearlmaker. Etiketten är färgad med ljusgrön stämpeldyna från colorbox. Blå tiny alphas från Making Memories. Liten rosa biljett från Jenni Bowlin.

Egengjord "blomma" doodlad med ZIG Millenium 0.05 och lackad med 3D lack. I mitten en glittrig brad från mina gömmor. Blomman är fäst med en 3D kudde.

Pärlfloss i massor. Här i en härlig orange färg plus en söt liten nyckelpiga - nyinkommen charm.

Engengjorda knappar som jag naturligtvis lackat med 3D lack!! Har också gjort egna swirls, med min ZIG Millenium 0.05.

Jag använde också min glitterpenna från SAKURA, chipboardbokstäver färglagda med ljusblå akrylfärg och lackade...

En liten pärla gjord av pearlmaker ...



ALLT material finns hos MiMa's

Ha en fortsatt fin helg:)

Mija

1 kommentar:

Jessica/SH sa...

är nu här igen och stjäler lite inspiration. Du är så fantastiskt duktig! Hoppas att du haft en härligt skön påskhelg! Soliga hälsningar söderifrån Ängelholm.