fredag 5 juni 2009

Gästbok till ett Bröllop

Jag fick den äran att göra inbjudningskort till en av Tildas favorittjejer på fritids som gifter sig imorgon!! Då (i vintras) lovade jag även att göra en gästbok i samma försommar-gröna tema som vi använde till korten. Brudgummen Kristian har precis hämtat den - det blev min bröllopsgåva till dem:)

Inkidos fina "kärlekspapper" i grönt passade perfekt.

Bokstäverna kommer från Adornit. Jag fäste dem på cardstock, klippte ut och chalkade med distress ink pad walnut stain. Lilla fjärilen är en Inkidostämpel.

Ljusgrönt organzaband och grön tyll från Bazzil blandades och knöts ihop till en go' sommarrosett. Sen fäste jag ett vackert hjärta (från mina gömmor) med silvertråd mitt i alltihop.

På bokryggen satte jag datumet för bröllopet. Samma teknik igen (fäste på cardstock, klippte ut och chalkade) men detta är Tiny Alphas från Making Memories.

På insidan av pärmen satte jag självhäftande papperspets.

6 kommentarer:

Yoli Design sa...

suuupersnygg!!
:D du är grym... får mig att dräggla varje gång jag kikar in här!! :D

Kraaaaaaaaaaam

Unknown sa...

Jättefint album. Älskar Inkidos papper. Här funkade det ju verkligen.

//Lotta

Fritids sa...

Oj oj oj sikken fin gästbok!! Ska ta mig en närmare titt imorgon då jag har äran att gå på bröllopet :)
Matilda har gråtit vid två tillfällen idag på fritids, inte likt henne alls. Men vi har kramats o lite så, o nu är hon lugn. Vi åt tårta till mellis för två kompisar fyller 16 år imorgon. Gott!

S. sa...

Vilken läcker gästbok du gjort!
Såå snyggt med de små detaljerna och kärlekspappret.

Anonym sa...

Wow, superfin verkligen! Du är en fantastisk skapare! ;)

Ha en fortsatt trevlig helg, kramar Ulrica

Anonym sa...

I apologise, but, in my opinion, you are not right. I suggest it to discuss. Write to me in PM. levitra generique Hardly I can believe that.