tisdag 16 juni 2009

"Tårarna"

En LO om att skiljas efter mååånga år tillsammans...om att sluta 9:an. Jag har inspirerats av en "gammal" skiss jag hittade på "Veckans Skiss"

Mönstrat papper från Prima (gammalt) och det gröna är baksidan av ett nytt American Craft papper.

En metallram och små brads från Reprint, Foambokstäver från American Craft "Rootbear Float". De är lackade med 3D lack.

Tickets från Tim Holtz, söt charm plus en ljuvlig glaspärla. Klämman är även den signerad Tim Holtz.

Fragments - Tim Holtz.

Tiny Alphas från Making Memories som jag fäst på cardstock och sen chalkat kanterna med distress ink pad "Walnut Stain".

En doodlad cirkel...Jag använde både vit och svart penna för att få en skojig effekt...

Jag har även använt självhäftande pärlor från Kaiser samt en vit cardstock från Bazzil.

Det mesta finns hos:


Ha en förtrollande kväll:)

Mija

3 kommentarer:

Bettan sa...

Kanonfin! Och alla minnen är ju värda att spara :-)

Mrs X sa...

Åh, vilken fin Lo!! Ett bra tillfälle att scrappa om! Minns själv hur det var... avsked är jobbigt!

lillis70 sa...

Lon är jätte fin! Så fina detaljer och sommriga färger.