tisdag 2 juni 2009

Rådjur i min trädgård

..Jisses - igår eftermiddag när jag satt och njöt i skuggan på min jättebalkong så hörde jag nån som sprang precis nedanför..Ett RÅDJUR i min pyttelilla trädgård mitt i stan...Himmel va' förvånad jag blev...och det stackars rådjuret - stack iväg mellan husen, över staket och "försvann"!


Sen kom Tilda hem go och glad! Hade haft en bra dag i skolan och på fritids! Idag ska hon iväg till "Lotsen" alldeles själv! Det gillar hon , det är spännade. Och imorgon åker hon till Korttids - hem på fredag:) Mija var rätt så sliten efter en hel dag på jobbet, är inte riktigt OK efter förkylningen än. Det tar på krafterna.

Hyvens

Mija

1 kommentar:

Skolan sa...

Hejsvejs! Tilda tycker jag ska skriva att på Måndag ska hon inte stå i stå skal, vi ska ju på klass resa till Fun City i Varberg, vi ska ha det jätte kul och jätte mysigt.
Idag har vi haft jag-kan-gympa, stått i skal inne i Joppas klass och haft rast.

Ha det bra! Tilda och Suttasan