fredag 15 maj 2009

Bakom mina solglasögon...

Inspirationen till denna LO fick jag av en skiss på SWE Scrapbook som jag vände och vred på...

Sötaste Alice i Italien. Underbara papper från Basic Grey "Lime Rickey", massor av blommor och bling!!

De små rosorna från Prima har jag sprayat med Glimmer Mist "Wild Currant" och sen snurrat in den i silvertråd. Nålen är dekorerad med silverberlock och en liten charm + tyll:)

Orangefärgade brads från American Craft som jag slagit sönder med min favorithammare från Tim Holtz. Bokstäver från Jenni Bowlin.

Fin metallbrad från YouDo. Skimret på blomman är Glimmer Mist "Iridescent Gold".

Biljett från Jenni Bowlin och chalk = Distress Ink Pad "Old Paper" och "Walnut Stain".

Dessutom använde jag:

* mask från Tim Holtz
* min ZIG Millenium 0.05 till doodling
* tiny alphas från Making Memories
* enfärgad CS från Bazzil

Det mesta av materialet hittar ni hos:




Mija

1 kommentar:

sandra sa...

Åhh vilken läcker LO!!!Jag älskar färg=)

Ha en mysig helg!