måndag 11 maj 2009

Liten blev Stor

Lite Olivia blev stor Olivia. Ljuvligt mönstrat papper från "DCWV" och en massa detaljer...

En underbar amulett från Tim Holtz, bankade brads från Inkido, tiny alpas Making Memories, pärlkejda och en tunn lädersnodd.

Sött silverhjärta - finns i MiMa's butik liksom nålen och silvertråden jag virat runt de små papperskvadraterna...De små silverpärlorna hittade jag i mina gömmor.

De skojsiga bokstäverna är QK utstansade i svart foam.

En lite swirl som jag doodlat på fri hand med min ZIG Millenium 0.05 och glitterpennan från SAKURA

Chip boardbokstav färglagd med svart ProMaker och lackad med Glossy Accents = 3D lack***

I övrigt har jag använt:

* bingobricka
* tag chalkad med distress ink pad "black soot"
* tiny alphas från Making Memories
* halvpärlor från Kaiser
* "spelkorts-tags" från SassaFras
* distress ink pad "black soot"
* massor av dubbelhäftande tejp
* Glossy Accents
Det mesta finns hos MiMa's
Mija

1 kommentar:

Skolan sa...

Lotsen i morgon, Madde har sagt det. Jenny följer med o sen kommer Kent o kör Tilda till Kortis. Allt som vanligt i skolan idag o Tilda på gott humör. Nu har vi satt timstocken på 10 min sen ska vi ut i solen. Ha det bra Tilda o Gerda