torsdag 28 maj 2009

Örnäsudden i blomstertid

Just nu tycker jag att det är kul att tolka skisser..Skissen som inspirerade mig till denna LO hittade jag hos SweScrapbook...

Lite "Lime Rickey" (det blå enfärgade papperet) och ett äldre Basic Grey (det mönstrade) som jag hittade hos MiMa's

Alla möjliga blå blommor i olika storlekar från Prima. Pärlemorbrads - Reprint, halvpärlor Basic Grey och lite allt möjligt faktiskt...

Distressad tag, Faded Jeans heter färgen och den kommer från Ranger.

Härlig spetsvariant som finns på metervara i butiken!

Dekorationsnål och organzaband - finns i butiken...

Älskade fragments - finns i butiken. De kommer naturligtvis från Tim Holtz!!

I övrigt använde jag:

* Turkos pärlfloss
* Svart vaxad bomullstråd
* Gluedots mini (till att fästa blommorna)
* 3D lack
* Roliga bokstäver i cirklar (lackade med 3D lack) finns/ fanns på MiMa's
* Vacker glaspärla från mina gömmor...

Det mesta finns hos :




Ha det så gott!

Mija

1 kommentar:

Annette sa...

Måste bara skriva och fråga hur du gjort din hemsida så fin?
Och också har du gjort jättefina Scraps. Gär inte sånt själv , vet inte hur man gör men det ser fint ut.
Och sedan din beskrivning av cirkusen var ljuvlig!

Tack.