tisdag 5 maj 2009

en "Kall Sommar" var det..

Vid Smygehuk. Papper från We R Memorykeepers och lite Fancy Pants. Det ljusgrå papperet kommer från Bazzil. Rektanglarnas kanter är chalkade med Colour Box "Sky Grey". På vissa ställen har jag doodlat med Sakuras vita penna.

Jätteläcker glaspärla och en "kulkedja". Etiketten är chalkad med distress ink pad "black soot". Kanterna på det blå papperet är chalkat med distress ink pad "faded jeans".

Den frostade blomman hittade jag i en gammal låda, jag fäste den med en öljett och en silverbrad som jag bankade med min hammare...På toppen av allt satte jag en bit tvinnad silvertråd och en liten pärla!

Detta är bitar från en frostad blomma som jag klippt sönder. Blombitarna är fästa med brads.

Älskade fragments från Tim Holtz...fastlimmade med 3D-lack.

Bokstäver från American Craft. De är naturligtvis piffade med 3D-lack!

Det mesta hittar ni hos MiMa's

Ha det så gott!

Mija

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Väldigt fin lo! =) Roligt att se att andra oxå är i skapartagen! =)

Ha en bra kväll, kramar

Yoli Design sa...

Å så vacker LO...
Gillar massor...

kraaaaaaaam