fredag 27 februari 2009

ÄNTLIGEN i HAMN

..så blev den då klar och färdig...min lilla "BOOK of LOVE"....min goa vän Nette sa att stilen är "PUNKROMANTIK". Så här blev den:

Det är det lilla,lilla mini-lovealbumet som jag använt. Papperen är samtliga från Basic Grey. De kommer från olika serier. Samtliga finns hos bästa MiMa's

Temat är "Pippis Sommarvisa"..tillsammans med det som gör mig lycklig och varm; sommaren och min familj...
En liten Alice söt som socker...

Gröna blad, fjärilar och äpplen...

Baksidan klädde jag med favoritpapperet från serien Porcelain. Det heter "Chantilly". Blomman är embossad i min Cuttlebug.

Pärlfloss - *me like*. Fjärilstämpel från Inkido.

Underbar text...Min älsklingspenna ZIG writer 0.05. Den vita pennan som jag använt till doodling runt en del foton kommer från Sakura.

Fantastisk grön färg på detta breda organzaband.

Blommor
Alfabet
Band

Pärlfloss
Papper

Självhäftande pärlor

Stämplar
...

ALLT kommer från MiMa's

Fridens

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
idag har Matilda användt timstocken när hon vilade och tittade i tidningar. Vi åt oboy, macka med ägg till mellis, Matildas val. Sen har hon tjatat och tjatat, säger hon själv;) Allt bra idag.
Jenna undrar var du har hittat dem fina fjärilarna på scrapbilderna?
Ha en fin helg, Jenna, Matilda och Robert

Glimmis sa...

Superfint album. Verkligen inspirerande.

ha det gött! //Erica