torsdag 26 februari 2009

Äntligen torsdag

Torsdag - det är ju min fredag..ledig imorgon. Gympade igår med sötaste Alice. Det var kul och skönt. Tack vännen för att du drog iväg mig till Friskis...jag var på väg att hoppa över det...(lata Mija). Tilda var på ännu en mysig musikkväll på fritids. TACK alla fritidsnissar för allt ni gör för våra ungdomar - NI är BÄST!! Matilda bara älskar alla era upptåg!!

Håller på med ett scrapprojekt som har "strandat"...Ibland blir det ju så - att man inte riktigt får till det. Det är en utmaning i sig att se till att få ordning på det - rätt så triggande faktiskt. Det kommer upp här på bloggen inom kort hoppas jag...Jag kan berätta att jag använder vackra, underbara papper från Basic Grey's olika serier, ljuvliga foton på sånt som gör mig glad och varm inombords och massor av andra detaljer som samtliga kommer från bästa MiMa's.

Ha en fantastisk torsdag:)




3 kommentarer:

Sweets for my Sweet sa...

Okeej, tack! :) Puss!

Anonym sa...

Hej svejs! Trist väder. Vi var inte ute i regnet idag. Matilda har jobbat jätte duktigt idag, hon får en guldstjärna. Igår på bion var hon också jätte duktig. Vi hoppas på bättre väder imorgon.

Ha det bra! Tilda och Susse

Anonym sa...

Hejsan!
Till mellis åt vi macka och saft. Lyssnat på skiva, vilat och tittat i tidningar. Allt bara bra. /Fritids