onsdag 4 februari 2009

Nytt till MiMa's

Ett nostalgi album " Mijas Rötter".
Albumet i chipbord med flikar - på varje flik står en bokstav som bildar ordet "RÖTTER"
Blå fjärilar gjorda av ett Fancy Pants papper...


Blingswirl från Prima Marketing
"FlowerSoft" spring ramar in fotot på två kusiner...
Orgie i Glimmer Mist...
Cirkel av chipbord från Bo Bunny färglagd med ProMaker färg: "apple". Sen är den smyckad med bl. pärlfloss..

Vellumcirklar, Glimmer Mist och bling. Blommor från You Do...

Detalj påpärlfloss och vackert organzaband med hjärtan på...Självhäftande pärlor från Kaiser
I övrigt använde jag:
  • Papper: Jenni Bowlin, Prima Marketing, Fancy Fants samt vellum
  • Tyll från Bazzil
  • Alfabet: Jenni Bowlin, Making Memories och American Craft
  • Små foamblommor från Pentaloo
  • Bling och självhäftande pärlor från Kaiser
  • Diverse brads och band
Gå in på MiMa's och delta i vår skisstävling.

Hyvens

Mija

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt album du har gjort jag gillar det verkligen
Jag skall fortsätta att titta in hos dig
Kram
Soffan/Ann-Sofie

Anonym sa...

HEJSAN! En bra dag med sockerkaks bak. Matilda och Monica hade hemkunskap idag, Matilda vispade för fullt. När kakan gräddades så bläddrade Matilda i tidningar och lyssnade påp musik.

He en trevlig eftermiddag! Matilda och Susse.

Anonym sa...

Hejsan !
Tilda har inget att berätta idag säger hon. Sockerkakan som hon bakade igår ligger i väskan. Hon säger att hon vill ha vispgrädde o chokladbit på den. Ha en mysig helg :) Tilda o Gerda

Anonym sa...

Hej.
Jag har vilat idag. Jag har ätit mellanmål men inte tittat tidning. Paj till mellanmål. O jag har suttit på toa. Nu har jag sjungit kareoke.
/kadocka o matilda