fredag 6 februari 2009

Ett canvaskort...

Jag gjorde ett lite annorlunda kärlekskort (på beställning). Jag fäste själva kortet på canvas deep-edge. Så blir det både tavla och kort på samma gång, och mottagaren kan ha det på sitt sängbord precis som beställaren ville:)

Här fäste jag datumstämpeln med 3D kuddar och markerade månad och dag med 3D lack. Jag gillar 3D...

Jag har använt:

Papper: Inkidos nya kärleksserie och Bazzil's cardstock
Stämplar: Inkido
3D lack
Stickles Platina
Utstansansade hjärtan (högblankt silvercardstock)
Blomma You Do
Självhäftande pärlor från Kaiser
Canvas "deep-edge" från Dekorima
Lite pärlor och vaxad bomullstråd (hjärtanen på framsidan är fästa på sån' tråd!)

ALLT (utom canvasstommen) finns hos MiMa's...

Ha en trevlig helg!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Me lika alot.

Anonym sa...

wow!! gud så fin!!!

Kamilla sa...

ÅÅÅ woow vad fiiin!!
Och så himla smart att göra så, super najs :D

Anonym sa...

Mycket romantiskt.
Jag behöver inte få trädpappret. Hittade några trädbrads som blev perfekt. Men tack ändå :-)