tisdag 10 februari 2009

Kallt och snö

..i Halmstad...Inge kul alls - vill ha snödroppar (blomman) i backen nu! Tilda på gott humör nu när det är korttidsdags. Den STOOOOORA tunga väskan är packad.Lägg till bild

Idag efter jobbet ska Mija och Alice hämta ut hennes nya brillor! Spännande! Sen ska jag skapa ett par kort som jag har på beställning. Jag har tagit ett par dagars paus i scrappandet - jag gör det ibland för att samla på mig inspiration. På lunchen blir det nog en liten tur till min oas MiMa's, även det för att inspireras och få några goa skratt tillsammans med bästa Maria (butiksägaren).

Ha de'



4 kommentarer:

Unknown sa...

Hälsa Maria! :)
Du är utmanad i min blogg! Kram Pia

Anonym sa...

Hej! Idag har Matilda varit hos Joppa och lyssnat på Mix Megapol. Vi jobbade på bra på jag-kan-gympan, tyckte Matilda. Vi åt god mat idag, fisk,sås, potatis och grönsaker.

Ha det bra! Matilda och Susse

MiMas sa...

Hej

Ja allt blev det några skratt, alltid lika trevigt när du hälsar på.

Kram Maria

Bodil sa...

Förstår att ni hade kul i Vilshärad - ser nog glasen..........
Kram på dig