söndag 15 februari 2009

StorStädarSöndag

Bilder tagna under vår (min och vovvisarna) morgonpromenad idag söndag...


..fy så rörigt vi har det här hemma! Dammigt, stökigt, och allmänt otrivsamt. Därför blir detta en storstädarsöndag. Igårkväll var vi däremot på en trivsam middag hemma hos Sus & Lasse. Där var också "Stora Getinge", Nette och SnyggeBengt. Mycke' trevligt och mycke' god mat!

Vid lördagslunchtid åkte jag inom MiMa's och gjorde två enkla bröllopsinbjudningskort. De hade "allahjärtan" tema i butiken med demonstrationer och massor av erbjudanden. Butiken var under den timmen som jag var där "knökfull" med scrapsugna kunder! Jättekul och inspirerande. Goa' DT-Elin hjälpte Maria med demos och kassa..det behövdes!! Jag är så stolt att få vara en del av detta härliga och kreativa gäng!!

Annars har helgen mest handlat om en sjuk Tilda. Feber, snorig och vissen. I fredags kväll så kräktes hon 4 gånger rakt ut i sängen...mindre mysigt. Hon är så duktig ändå och det blev bra till slut efter dusch och byte av sängkläder!

Långa sköna promenader nere vid havet har det också blivit. Vi har ett underbart väder - soligt och kallt som gör att man bara vill vara ute!


Hyvens

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bröllopskort blev det :-) Fick också en trevlig lördagkväll, fastän jag är snorig och inte är det bättre idag. Så någon utevistelse blir det inte för mej :-(