tisdag 10 februari 2009

Pia utmanade mig

Bilden som det blev är denna ljuvliga på min stora pudel Tindra. Rufsig och härlig. Världens snällaste, lugnaste och mest tillgivna. Här ligger hon och njuter på vår altan en varm sommardag...
Jag utmanar:

Mia
Elin
Catta
Fru Gredelin
Ulrica
Catharina

Regler för utmaningen:
*Gå in i mappen "mina bilder" på din dator
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.

Hoppas du hänger på! Kram Mija

2 kommentarer:

Catta sa...

Hej
Allt är bra med mig, jag har antagit utmaningen, synd att mitt kort behöver förstoringsglas för att man ska se vad det är!!!!!
Kram Catta

Anonym sa...

Hej!
Bad på hab. Carin (ny sjukgymnast) var med i badet idag och jobbade med Tilda, Kul! Matilda visade också sin sång-talang i samlingen. :)
Tillbaka i skolan blev det såklart toa, lite rast och lite arbete.
Vi bloggar innan maten för i eftermiddag ska vi ju in till kompisarna och sitta skena och lyssna på musik!
Sen blir det "korta" och det är ju kul! :)
Tilda & Siva