fredag 27 februari 2009

Den GULA dagen

Har precis fått lite ordning på min dag. Alla har åkt iväg till skola och arbete utom jag som har försökt få ordning på mitt strandade scrapprojekt..sakta men säkert...Mitt mål är att kunna leverera det till MiMa's idag...Nu ska jag ta en prommis med mina vovvar. Sen blir det en kopp kaffe, dusch och bara vara..

Tilda på gott fredagshumör. Hon har redan börjat planera inför helgen! Det kom en del trevliga tidningar igår..."Laura" och "VAGABOND" (Mija får dem på jobbet men det heter att de kom med posten)...Tre tidnigar blev det allt som allt = nöjd Tilda.

Ha en förtrollande fredag alla:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ! Tilda på jättegott humör när hon kom idag, berättade att hon fått tre tidningar med posten. Humöret har hållt i sig hela fm. Fredagen är en bra dag, hon får både välja musik på samlingen och vilken film vi ska se på rasten. Sen har vi jobbat på som vanligt. Nu ska vi iväg o äta "Panna" till lunch. Ha en mysig Helg ! Tilda o Gerda