fredag 17 april 2009

MiMa's CyberCrop...

...är igång..Titta här..Det blir mycke' surfande, scrapsnack och vansinnigt roliga upplevelser i scrapvärlden denna helg för mig. Det är min första CC och jag hamnar "bakom kulisserna" med en gång. En utmaning. Jag gillar utmaningar!

Tilda åkte iväg till skolan som vanligt. Hon är på ett fantastiskt gott humör och vi får hoppas att det håller i sig över hela helgen! Ute skiner solen och snart ska jag ner till Anette's hudvård och fixa fejan:)

Vi ses på MiMa's forum...

Ha en förtrollande fredag!

Mija

2 kommentarer:

Skolan sa...

En lugn,gosig o kelen tjej som kom till skolan idag. Vi har jobbat på som vanligt o haft det jättemysigt. Tilda vill tala om att i em. ska Gerda jobba på fritids för Lars är sjuk.
Ha en skön helg ! Tilda o Gerda

Elin sa...

Hej Mija!
Vilka underbara LO´s du har gjort det sista!
Du är helt galet bra på att scrappa!
Gjort det förr kanske;)

Hoppas vi ses snart, alltid så kul att träffa dig!
Kram Elin