onsdag 22 april 2009

VÄNNER


Lite scrap hann Mija med. Papper från Making Memories Just Chillin och jätteläckra blommor från YouDo och Prima. Man kan även skymta fragments från Tim Holtz både här och där...

En chip board versal färglagd med ProMakers "Poppy Red" som blir så här härligt orange när man lackar den med 3D lack:) De små bokstäverna kommer från Adornit.

I blommans mitt sitter en gammal glittrig brad och en krullidutt av silvertråd. Jag har piffat blomman med 3D lack:) Bakom hela kalaset har jag fäst lite grön tyll..

Pärlemorbrad från Reprint, och krullidutten silvertråd.

En urläcker dekrationsnål - finns hos MiMa's (nyinkommen, tillsammans med en massa annat "duddelidej")


Etikett chalkad med distress ink pad "Old Paper". En rosett av vaxad bomullstråd. Dessutom lite silvertråd och en söt silverpärla som jag hittade i mina gömmor...

Dessutom använde jag:

* tiny alpas från Making Memories

* ZIG Millenium 0.05 till viss doodling och text

* Distress ink pad walnut stain

Det var det hele

Mija

Inga kommentarer: