måndag 6 april 2009

"A Star You Are"

Ett minialbum i form av en stjärna till en stjärna - Olivia snart 16 år!
Själva stommen till albumen är i chipboard och är i form av en stjärna. Jag har använt SassaFrass nya papperserie "anthem" och lite Bazzil CS. De "runda" bokstäverna som jag lackat med Glossy Accents kommer från WhishMade.
Metallramen kommer från Reprint. Tiny alphas från Making Memories.

Jag säjer bara "PearlMaker".

Tyll och pärlfloss och ett gammalt textiltryck från LoveElsie.

Organzaband, etiketter från Jenni Bowlin och pärlor från Kaiser. Hjärtat, rosen och det pyttiga molnet är stickers tillhörande SassaFras senaste kollektioner. Jag fäste dem på karting och ckalkade innan jag fäste dem med dubbelhäftande tejp.

Fler stickers från SassaFras, pärlor ,tyll och pärlfloss...

Här något äldre SassaFras-papper (från förra året). Härligt fruktigt organzaband. En läcker amulett från Tim Holtz plus en liten berlock från pärlbutiken i stan'...

En SassaFras-stickers fäst på kartong..

Finfina blommor från Prima Marketing. Lite Glossy Accents och pärlor från Kaiser.

Så gott som allt material kommer från MiMa's.

Det var allt för just nu!

Mija

2 kommentarer:

Anonym sa...

underbart ! (`v´) //julia (http://funkypunky.bogg.se)

Cattis sa...

WOW!! Jättesnyggt!!