måndag 13 april 2009

Monokromatisk BLÅ

Oj, så blått det blev...Bilden är tagen på Österlen 2005. Olivia mitt i allt det blåa! De mönstrade papperen är Fancy Pants..Ljusblå CS från Bazzil. Bokstäver från bl.a American Craft (SOL) färglagda med ProMaker och lackade med Glossy Accents. En skojig liten blå (!) humla från mina gömmor som jag prydde med blå pärlfloss...Klicka på bilden så ser ni bättre de olika detaljerna!

Ted Gärdestads underbara låt "Sol, vind och vatten" fick bli temat. Tyll och pärlfloss..

En blå dekorationsnål, blå pärlor och blå tyll!

Ett moln lackat med 3D lack, chalkat med distress ink pad Faded Jeans (alla kanter är chalkade med Faded Jeans). Molnet är fäst med en 3D kudde.

En hemmagjord etikett av handgjort bomullspapper, chalkat även den med distress ink pad Faded Jeans. En bit scrappers floss och en turkos glitterpenna har också kommit till avändning!

Knappar från Basic Grey. Blå pärlfloss. Knapparna är fästa med 3D kuddar.

Så fick det bli:)

Ha det så gott!

Mija

4 kommentarer:

Carolines Vita vingar sa...

Härlig!
Verkligen fin.
Jag måste också prova att göra en Lo i endast en färg.
Verkar skoj tycker jag.
Kram

Sofie sa...

Jättefin och härligt blå i färgerna!

annmari sa...

ja det var en massa blått ;-) Ja an kan ju sätta flossen i knapparna med. Det ska jag testa

kram annmari

Karin sa...

Såååå himla läckert!