torsdag 16 april 2009

Redo för HollyWood

Jag har använt papper från bl.a Bo Bunny . CS från Bazzil som vanligt.

Silvertråd i massor och mitt i all tråd sitter två söta charms i silver. Blommor från YouDo och Prima.

Härlig spets och lite pärlfloss.

Chip boardbokstäver färglagda med ProMakers silverpenna och lackade med 3D lack.

Blomma från YouDo stämplad med en textstämpel från Inkido. I mitten en liten ros från Prima.
Dessutom har jag använt:

*Fragments från Tim Holtz
*ZIG Millenium 0.05
*Distress ink pad walnut stain
*Glue dots
*Brads från REPRINT
*Textured hammer från Tim Hot
*Pärlemor-brads från YouDo
*Biljett från Jenni Bowlin

Det var det hele...

Mija

4 kommentarer:

TesaB sa...

Wow! Vad SNYGGT! Vilka underbara detaljer!!!

Anonym sa...

Va läcker!!! Den blev jag verkligen inspirerad av!!!!! Kanske måste jag till och med scraplifta den =)
Tyckte mycket om färgerna och hur du ringlat snöret runt cirkeln!
Kram ztina

Carolines Vita vingar sa...

Vad fin den var.
Härliga färger.
Jag gillar verkligen fragments, det blir så snyggt.
Tack för kommentaren i min blogg.
Kram Caroline

alice sa...

Vad du kan skapa! hjärta alice