måndag 16 mars 2009

16 mars

En fin tavla Alice gjort själv - TACK gumman:)

...ett magiskt datum i mitt liv...min födelsedag!! Min underbara familj har grattat mig med presenter och kärlek...

En skojsig tröja fått av Olivia..det är visst hon och jag som syns med hjärtan och allt - TACK gumman:)

Gårdagen gick i datorns tecken. Satt och fixade med tävlingen för MiMa's, mina egan bilder och alster. Det är kul detta med datorer:) Tilda har haft en skön helg. Nöjd och glad - väldigt kramig och kärleksfull. Vi har åkt en massa bil, köpt tidning, ätit gott, duschat och tvättat håret UTAN kravaller!! Idag ska hon stanna lite längre på fritids - jätttekul, och imorgon är det musikafton igen. Waow!!

Ha en fin 16:e mars alla:)


8 kommentarer:

Anonym sa...

En stor grattis-kram på din dag...
Hoppas du blir riktigt ompysslad idag...Kram. Kram...Carin
P.s I dag fyller även min pappa och min systers yngsta dotter år...
Som det kan bli...

Catta sa...

Stort grattis!!!
Kram Catta

Anonym sa...

Hej ! Ett stort Grattis önskar Gerda !
Idag har det varit en massa folk med på Tildas gympa, sjukgymnast,2st arbetsterapeuter o gympaläraren på Kattegattskolan. Nya handskenor hade de med sig. Annars har dagen varit som vanligt. Ha en trevlig kväll! Tilda o Gerda

Bodil sa...

Jasså det är födelsedag. Ett jättestort GRATTIS!!!!!
Då blir det väl någon god tårta framåt kvällen kan jag tro.
Kram, kram Bodil

Anonym sa...

Grattis Mamma Mija!!
Matilda o Kadocka som bloggar. Matilda vill gärna berätta att hon har tittat i tidningar, sen åt hon mellanmål: 2 mackor o 1 clementine. Sen sitta lite, o hör o höpna det gick "extra" bra. Sen vila lite, o sen så lyssna vi på mix megapol o snackade lite skit bara innan vi bloggar o åker hem.

Unknown sa...

En stor och hjärtlig Grattiskram!!
Lizelott, Tankeglad

Anonym sa...

Grattis. Hoppas att resten av dagen också blev bra

kram annmari

Westman sa...

Grattis Grattis! :D:D