lördag 7 mars 2009

Var är våren?


Den kom liksom av sig...Det är kallt igen, grått och mulet. Hans är ute med vovvarna iskogen - jag är inte riktigt i form men ska strax ut med tjejerna. Vi ska åka ut till "godis på landet" eller "goda lanna" som Tilda väljer att kalla den! Världen bästa godisbutik och den ligger verkligen mitt ute i ingenstans känns det som när man är på väg...Sen ska vi bara tjejmysa, gå i butiker kanske köpa nåt' snyggt. Bästa MiMa's håller stängt idag p.g.a Nordiska Stämpel och Scrapmässan i Göteborg där de ställer ut.

Ha en härlig lördag - vi hörs!

2 kommentarer:

Bodil sa...

Ja vad gör vi idag när MiMas har stängt? Var där igår för att hämta ut papper till kurser på måndag och nästa söndag. Lite annorlunda vikningar igen. Hoppas snuvan släpper tills dess. Jag är trött i kroppen!
Lämnade också några bröllopsinbjudningar som jag gjort. Och då tänkte jag att skall man göra inbjudningar, menyer, kyrkoprogram och tackkort till sitt bröllop så vill det nog till att det inte blir för mycket jobb med dom. Så jag gjorde väldigt enkla. På det ena knöt jag tyll i sidan istället för band. Urläckert. Kolla när du är där! Det blir ju samma kostnad som om man väljer band, fast tyllet fyller ut på ett annat sätt.
Ha en skön helg!

Anonym sa...

Kan intyga att tyllet blev himla snyggt på kortet. Själv är jag nu hemkommen från en härlig dag på mässan. Kan skvallra om att en heldel av en den pricka bazillen hos MiMas tagit slut idag. + en del annat

kram annmari