söndag 22 mars 2009

Sunday Sunday

...no sun today. Grått och småkallt! Jag har varit nere vid havet med vovvarna och sen kört omkring med Tilda i 1,5 timme. Vi var i Laxvik och Påarp, Vilshärad och Vallås...När vi sen kom hem fick hon ett hysteriskt anfall..ARG som bara en Tilda kan bli...Det var som vanligt magen som ställde till det. Hon gapar och skriker så alla cirkusmedlemmar proppar igen öronen med gula öronproppar! Som på en rockkonsert ungefär...Nu ligger hon och vilar. Tyst och skönt!!I eftermiddag ska Alice och Mija till Friskis. Skönt. Olivia är på väg till sitt städjobb!! Det verkar som om det är slut med den dära killen som hon haft i nästan 1,5 år....Hon säjer inget, gråter inte verkar bara lugn och cool...Vi får väl se vad som händer.

Detta är mitt kreativa KAOS..

Materialet i i sig är ju rena konstverket..

Glossy Accents..3D lack

Brads, brads och så lite brads

Nu ska jag gå in till mitt kaos och se om jag får ihop nåt'

Fridens

Mija

1 kommentar:

Cattis sa...

Härligt kreativt kaos!! Så mycket fint du gör så får du säkert ihop något i den där kreativa röran! ;)

/Cattis