söndag 15 mars 2009

En till...

"Mare d'inverno"...WinterHav mäktigt, kallt och WACKERT!!!

Örnäsudden en tidig februarimorgon 2009

Bokstaven W är målad med Making Memories akrylfärg Scrapbook colors, Speciality Glaze -SKY
Lite silvertråd och stickles "Platinum"för en "frostig" effekt. Tiny alphas från Making Memories. Kanterna på den mullvadsfärgde cardstocken har jag "ruggat upp" med en vass sax och sen chalkat ordentligt med distress ink pad: waltut stain. Sen la' jag lite stickles även där på kanterna.

Brads från Reprint bankade med textured hammer från Tim Holtz. Skrynklat vellum och ett högblankt silverpapper embossat i min cuttlebug...

Underbara silverpärlor från en härlig inredningsbutik samt lite tyll från Bazzil. Alltsammans sitter på en tjusig dekorationsnål jag hittat i mina gömmor..

Vellumcirkel fäst med små söta silverbrads från Reprint. Vit "torrembossad" CS från Bazzil skymtar plus ett gammalt matt silverpapper typ CS. Mäke okänt...


Allt material utom nålen, pärlorna och det matta silverpapperet hittar ni hos MiMa's

Fridens


3 kommentarer:

Bettan sa...

Så härlig den var :-) *Brr*

Anonym sa...

Härligt kall :-)

Anonym sa...

hej maria ! jätte fin bild ricktigt vacker var den !:D ha det bra (`v´) //julia B