fredag 27 mars 2009

Morgonrock

Så är jag klädd just nu kl. 10.00. Tänker INTE göra nåt åt det i första taget...Jag bara njuter av tystnad...
Jag är helt ensam förutom älsklingsvovvarna och det är nog det skönaste som finns - i lagom dos. För det mesta tycker jag faktiskt om att ha folk omkring mig..men just nu är det ljuvligt med tystnad!

Jag ska strax krypa in i min scrapvrå och skapa ett alster för MiMa's, och sen ska jag skapa ett till...Jag har fått lite nya papper och duddelidej som ska ut och fram helst till imorgon lördag 28 mars då vi har ett JIPPO i butiken på Linnégatan i HALMSTAD. Kul:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ! Idag har vi haft besök av Lovisa som är praktikant på kortis.På rasten fick jag en ny tidning av Gerda,"Vårt nya hem",den va braa!! Vilken överraskning sen, Tilda såg sin farmor i HP idag. Ha en bra helg ! Tilda o Gerda